سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که پاره ای از آنچه را دارد، نمی بخشد، محبّت کامل دوستش را می خواهد ؟ [عیسی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :0
کل بازدید :3867
تعداد کل یاداشته ها : 5
103/2/17
2:8 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
milad[0]
وبم من همه چی توش داره البته ی هفته دیگه

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
مهر 90[1]
پیوند دوستان
 
MILAD rohi
سلام به همه دوستای خوبم چند روزی مسافرت برودم دیروز برگشتم اینم شعر جدیدم تقدیم

به همتون امید وارم خوشتون بیاد و نظر بدین ممنون میشم عزیزان .



      تنها ترینم


می دونی دل تو دلم نیست

می دونی دست خودم نیست

می دونم آخره راهه

می دونم که چشم به راهه

می دونی عاشقتم من

می دونی دیونتم من

از همه دنیا بریدم

دیگه چشماشو ندیدم

تو بودی بودو نبودم

تو نبودت غم و دیدم

کی میشه تورو ببینم

بت بگم که نازنینم

بی تو من تنها ترینم

بی تو من تنها ترینم

        شاعر میلاد جان محمدی

برای ورود به چت روم روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.milad-chatrom.blogfa.com


شعر عاشقونه love poemes اشعار عاشقانه شعر زیبا شعر نو شعر عاشقی اشعار عاشقی شعرهای عاشقانه شعر عشقولانه شعرنو شعرسبز
شعرهای میلاد جانمحمدی برترین اشعار عاشقانه شعرغمگین شعر شکست خوردگی شعرهای از دیار تنهایی شعروشو